Den 31 augusti

Den här kvällen har bara varit motgångar mot mig. Ibland är det svårt att vara kort måste jag säga. Nu lider den här dagen mot sitt slut och jag kan också tillägga att jag är helt färdig efter träningen. Nu väntas det massvis med sovande. För imorgon har jag närmare bestämt sovmorgon, det är till och med den enda sovmorgonen på hela veckan förutom fredagarna.


but it's always gonna come right back to this


Den 31 augusti

Igår var det som vanligt slappissöndag hela dagen, vilket var väldigt skönt. En stund på kvällen kom syster och hälsade på annars var jag bara hemma och fixade och donade.

Då var första riktiga skoldagen avklarad idag. De nya kurserna verkar intressanta och de nya lärarna verkar bra. Vi fick tillbaka de mesta sakerna idag också, och för en gång skull fick jag mitt skåp inte längst ner. En härlig dag med fint väder och bara allmänt bra. Nu känns det att andra året är på gång.


som i en gammal sång där allt blir bra


Den 30 augusti

Första söndagen efter sommarlovet, och det känns väl sisådär. Eftersom jag har tillbringat hela i Sundsvall skulle jag ha velat åka iväg någonstans innan skolan började. Men jag får istället planera någon resa framöver när jag är ledig från handbollen och när det inte krockar helt med skolan.

Gårdagen spenderades nästintill hela dagen i Härnösand. Spelade första matchen för i år där, fast det var bara en träningsmatch som tur var. Det blev en förlust för vår del men det är förståligt på hur vi spelade. Vi var kvar några stycken och tittade på Härnösands match, som var en riktigt spännande match och slutade oavgjort. Efter matchen åkte jag, mamma, Angelica och Sanna och åt middag på McDonald’s sedan åkte vi hem. Nu ska jag vara social med syster som är här och hälsar på.


but time hasn't been on our side







Den 29 augusti

Som ni kanske har märkt har jag tagit bort alla gamla inlägg. Det gjorde jag för jag kände att jag behövde en nystart med bloggen igen. På slutet har jag inte varit aktiv alls med skrivandet, hade tappat lusten helt att blogga men nu börjar jag bli motiverad igen. Och nu ska jag anstränga mig och göra ett nytt försök, vi får se hur det kommer gå denna gång.


for today for all days to come


Välkommen till min nya blogg!

 

RSS 2.0