Den 23 oktober

NY BLOGG: http://malinhelenaoberg.blogg.se

Den 4 oktober

Bjuder på ett gammalt kort på mig och Matilda, från när vi var i Turkiet tillsammans med laget. Nu var det allt för länge sedan vi träffades, men till veckan blir det en prommis eller fika.

reminds us everyday of what has been


Den 4 oktober

Gårdagskvällen blev lika mysig som jag hade förväntat mig. Det var i alla fall ett riktigt oväder igår, precis när jag och Sofia hade klivit ur bussen började det blåsa och spöregna. Vi tillbringade först kvällen på biteline med några tjejer i klassen, jag och Sofia var lite blötare än de andra. Vi tog sedan en taxi upp till Josefin. Där tillbringade vi resten av kvällen och vi hade det jätte mysigt. När kvällen började nå mot sitt slut begav sig jag och Amanda ner till bussen. Det var en upplevelse att ta sig från Josefin ner till stan, det blåste och regnade och paraplyet for åt alla håll och kanter. Men med undantag av att bussarna inte går lika ofta på kvällarna och att vädret inte var det bästa igår, var kvällen riktigt lyckad ändå.


i was waiting for so long, for a miracle to come




RSS 2.0