Den 10 september

Vaknade upp vid sju tiden imorse och var riktigt trött, ville helst bara ligga kvar under mitt varma duntäcke. Men när klockan blev kvart i åtta pallrade jag mig upp, gjorde snabbt i ordning mig och gick till bussen. Det var en helt vanlig skoldag, åkte direkt hem och när jag väl kom hem slocknade jag med en gång i soffan. Vilket var behövligt för min del eftersom sömnen inte har varit den bästa den här veckan, för jag har varit stressad och haft ångest över att jag ligger efter i matten. Men nu ser det ljusare ut på plugg fronten, har suttit några kvällar och jobbat ikapp mig.

 

Just nu har jag tagit en paus från pluggningen, det bara snurrar i huvudet på mig. Tror huvudvärken som jag har haft i några dagar inte vill släppa riktigt än. Ska göra i ordning lite fika snart och fortsätta plugga.

 

i've been walking in the same way as i did


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0