Den 16 september

Igår tillbringade jag dagen tillsammans med Kerstin. Efter skolan var vi på gymmet och tränade lite, jag tog det ganska lugnt eftersom jag har en förkylning på gång. Vi åkte sedan hem till henne och hade pluggkväll. Efter pluggande förtjänade vi mys och fika framför tv:n.

 

Ännu en härlig dag har kommit och gått, vädret har varit fint ett tag sen mulade det och några regndroppar föll ner. Efter skolan åkte jag hem till ön. Somnade nästan direkt när jag kom hem och sov fem timmar. När jag vakande mådde jag inte alls bra, klev bara upp och åt middag och gick och la mig igen. Så det blev ingen kvälls träning för min del. Nu blir det sängen för min del, hoppas jag kan sova något inatt eftersom jag har sovit nästintill hela eftermiddagen. Godnatt!


if i could turn back time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0