Den 6 september

Som sagt så åkte jag ner till Hedemora i fredags eftermiddag. Spelat handboll hela helgen och det slutade med en semifinal i b-slutspel för vår del. Det har varit en lärorik tränings cup för oss och vi kommer ta med oss mycket positivt från den. Kom hem för någon timme sedan och man känner sig verkligen slut i kroppen, det kommer bli en tidig kväll i alla fall. Bjuder på ett kort från ifjol när vi spelade mot Arbrå, det var ett utav de lagen som vi spelade mot i helgen.

För övrigt fick jag veta lite mer om modevisningen som jag ska vara med och hjälpa till på. Det verkar som det kommer bli jätte bra, mycket bra idéer har tjejerna som anordnar det. Hoppas allt fortsätter lika bra för dem som de har gjort, önskar er all lycka till.


de sista drömmarna sträcker sig mot himlen






Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag tror den kommer bli kanon jag med! Det ser mycket ljust ut! :) Så glad att du ställer upp :D<3

2009-09-07 @ 22:44:41
URL: http://viktoriamo.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Det ser verkligen ljust ut och hoppas att det fortsätter så! Klart jag gör det, så glad över att du frågade mig :)<3

2009-09-10 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0